[WTT] 85 Mage, 81 Warrior BOVENKANT van de ijdelheid voor SWTOR 50.

Discussion in 'Star Wars The Old Republic SWTOR Accounts - Buy Sell Trade' started by SWTOR, 4/22/12.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. SWTOR

    SWTOR
    Expand Collapse
    High Risk Status: This user has been flagged as high risk due to one or more reasons

    0   0   0

    Offline
    Ik heb een 85 Gnome mage, transmissie is verouderd, niet hebt gespeeld in een tijdje. Warrior is 81, beide hebben mooie zoeteijdelheid. Beide toons hebben server eerste titels van WOTLK(Uiterst zeldzaam slechts 25 per server voor elke raid) Beide zijnuitgedost in BlizzCon dingen een Murloc kostuum op elke toon, ja hetis zeker account, maar met twee is veel makkelijker dan mailen het heen en weer . grote sneeuwstorm beren Grunty etc. Mage heeft tonnen van zeldzame titels waaronder zout, enkele zeldzame mountsmalygos 25 mount en nog veel meer. Ik ben de oorspronkelijke eigenaar van deze account, en kan ID-scans, en cd-toetsen. Ik zou liever de SWTOR account republiek kant op een PvP server, maaraccepteren van alle aanbiedingen. Neem contact met mij op doelvoor meer informatie + wapenkamer. XxXNikkoHXxX
     
    • This user is inactive. Hasn't logged into their account in over 60 days.
Thread Status:
Not open for further replies.