[WTT] 50 Assassin alle heldendichten 4.3mil creds V rang 53! FULL profs n meer! of bedrijfstak RP

Discussion in 'Star Wars The Old Republic SWTOR Accounts - Buy Sell Trade' started by SWTOR, 4/22/12.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. SWTOR

    SWTOR
    Expand Collapse
    High Risk Status: This user has been flagged as high risk due to one or more reasons

    0   0   0

    Offline
    Lees voordat je post en neem contact op! Hallo allemaal Ik ben opte zetten voor verkoop mijn lvl 50 Man Zabrak Assassin hij zo veelop hem kreeg ik schuin naam het allemaal en ziek op je wachten om hem te zien in het spel klanten is hij de moeite waard! Hij heeft welalle, maar een epische het is in zijn achterste relikwie plek, maar het is een lvl 50 relikwie. Hij heeft volledige PvP / PVE dps gear en een tank kampioenen dubbele bladen lightsaber op zijn metgezel! Valorrang 53 met 1000 Merc comendations. heeft hij ook volgenegenheid met zijn metgezellen! Hij heeft alle bank slots en tabbladen gekocht! en zijn bank zit vol met crafting matten enverkoopbare spullen als je meer geld, maar hij heeft al meer dan 4 miljoen credits! hij heeft tonnen van epische crafting schema's eneen klit heeft al te maken! Zijn beroepen zijn 400/400 kunstgreep400/400 schatzoeken 400/400 archeologie Im zeker Im verlaten vaniets uit en zal hem te laten zien in het spel voor u om te zien! Ziek zijn op de hele dag zo neem contact op! Ik ben ook bereid om te ruilen voor een LVL 50 karakter man op een RP server. Gear hoeft niet te zijn zoals die van mij gewoon op de RP-server en lvl 50!reecemeltsfaces @ gmail ---------- Bericht toegevoegd op 02-05-2012 14:18 ---------- vergeten te vermelden dat er ook een lvl 41merc BH op de server !
     
    • This user is inactive. Hasn't logged into their account in over 60 days.
Thread Status:
Not open for further replies.