[WTS] Rift p8 rogue 120 dagen speeltijd vertrok SWTOR met de tijd

Discussion in 'Star Wars The Old Republic SWTOR Accounts - Buy Sell Trade' started by SWTOR, 4/22/12.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. SWTOR

    SWTOR
    Expand Collapse
    High Risk Status: This user has been flagged as high risk due to one or more reasons

    0   0   0

    Offline
    Verkopen of verhandelen van mijn p8 level 50 rogue dat 120 resterende dagen van de actieve tijd. Im op zoek te verkopen, maar zou eigenlijk liever voor een Swtor rekening handel met speeltijd een frisse rekening aangezien ik niet echt geven om het bereiken van een hoog niveau karakter of iets gewoon op zoek om het spel te spelen met het spel beschikbare tijd op. Dit is een Collectors Edition account, zodat het alle volgende voordelen: Collector's Edition Artikel: Oude Tartagon mount. Verhoogt Karakter snelheid met 60%. Collector's Edition Item: Collector's Satchel. Verhoogt Starter Bag Capaciteit tot 24 Slots. Collector's Edition Item: Shiny Lil 'Trinket. Dagvaarding Bogling mislukkeling Companion Pet.Promotie-item: Blazing Sourcestone Rune. Wapen Enchantment - Fire. Promotie-item: Kristallijn Sourcestone Rune. Wapen Enchantment - Aarde. Promotie-item: Frozen Sourcestone Rune.Wapen Enchantment - Water. Promotie-item: Hemelsleutel promotie-item: Pulsing Sourcestone Rune. Wapen Enchantment - Life. Promotie-item: RIFT Half Birthday Present promotie-item: RIFT voor pre-order Companion Pet keuze: een per karakter. Promotie-item: Gesloten Sourcestone Rune. Wapen Enchantment - Death.Promotie-item: Wervelende Sourcestone Rune. Wapen Enchantment - Air. River of Souls Event Reward Pack hij is erop gericht de volledige P8 minus de ketting Ik geloof en heeft ongeveer 150-200p aslo een levensvatbare raid karakter met genoeg + hit voor Tier1 en 2 overvallen. PM of neem contact met mij op via cndnmofo82, maar kunt u post in deze draad voor het doen zo
     
    • This user is inactive. Hasn't logged into their account in over 60 days.
Thread Status:
Not open for further replies.