[WTS] ongebruikte SWTOR beta

Discussion in 'Star Wars The Old Republic SWTOR Accounts - Buy Sell Trade' started by SWTOR, 4/22/12.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. SWTOR

    SWTOR
    Expand Collapse
    High Risk Status: This user has been flagged as high risk due to one or more reasons

    0   0   0

    Offline
    Nou, ik heb op een andere e-mail, en net als bij de eerste heb ik geen tijd om te spelen en ik wil om verder te gaan en de rekening te verkopen. Post hier als belanghebbende, maar zoals gewoonlijk als je een unrepped gebruiker die we zullen gebruiken WU, en als jerepped die we kunnen gebruiken paypal. Met ingang van deze advertentie wordt nog steeds aangenomen dat het hebben van een ander IP-up te tonen op uw swtor account niet wordt er een verbodstrafbaar feit noodzakelijk, maar met dat gebeuren en met een van de persoonlijke informatie, zoals wachtwoord, veranderd wordtbannable. Als u deze beta te kopen van mij wordt aangenomen zul je niet het wachtwoord of een van de persoonlijke gegevens te veranderen, omdat dit zal leiden tot een snelle verbod het meest waarschijnlijk. Ik wil graag 300-350 te halen uit dit als niet wordt gebruikt, laat het me weten.
     
    • This user is inactive. Hasn't logged into their account in over 60 days.
Thread Status:
Not open for further replies.