[WTS] Level 50 Sith Assassin rang 69 Valor / Volledige Battlemaster Gear / 400 Biochem

Discussion in 'Star Wars The Old Republic SWTOR Accounts - Buy Sell Trade' started by SWTOR, 4/22/12.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. SWTOR

    SWTOR
    Expand Collapse
    High Risk Status: This user has been flagged as high risk due to one or more reasons

    0   0   0

    Offline
    Verkoop van een vriend van mijnen account. Ik ben gerenommeerdezoals je kunt zien door mijn transactie geschiedenis. Hij zag het succes van mij verkoop mijn Assassin en wilde zijn te verkopen.Rare mounts. Beste afgestemd Sin op de server. Ook heeft de beste naam op de server, heeft hij in elkaar geslagen om de topspeler in een duel. Als u een rekening met de reputatie van dit is het.Credits alleen al de moeite waard zijn wat kleingeld. Gear: AlleBattlemaster dan handschoenen. 597 Expertise. (12-13%) Valor: 69Halverwege tot 70 (War Hero) Mounts: Atratech Dagger, AtratechScythe, Korrealis Commander (1,5 miljoen speeder), KorrealisPrince, Longspur STAP, Praxxon Xeno, Ubrikkian Striker. Credits: meer dan 800k Vaardigheden 400 Biochem (kan alles)Metgezellen: Khem 9k uit 10k de rest wordt niet aangeraakt. Je begint het bod van $ 600 met de buy-out wordt 900 dollar ----------Bericht toegevoegd op 02-07-2012 16:43 ----------
     
    • This user is inactive. Hasn't logged into their account in over 60 days.
Thread Status:
Not open for further replies.