[WTS] Beta Account $ 300 - nooit aangemeld bij - Volledige toegang

Discussion in 'Star Wars The Old Republic SWTOR Accounts - Buy Sell Trade' started by SWTOR, 4/22/12.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. SWTOR

    SWTOR
    Expand Collapse
    High Risk Status: This user has been flagged as high risk due to one or more reasons

    0   0   0

    Offline
    Ik heb onlangs een uitnodiging voor SWTOR en ik ben van gedachten veranderd over het spelen van het spel dus ik wil om het te verkopen in plaats van te testen. Ik heb alleen aangemeld bij de website om de beta uitnodiging te accepteren en bent niet ingelogdin het spel op alle. Ik dacht dat dit het beste zou zijn, zodat ze niet kunnen volgen een verandering van IP's en verbieden de rekeningvoor het delen van of de handel, etc. Als ik ingelogd merkte ik dat ikwas eerder uitgenodigd en dat een verlopen ik moet het niet hebben gezien en verwijderd het. Maar zoals je kunt zien van de foto van vandaag de account is weer actief voor deze testperiode. De enigereputatie Ik kan u voorzien van is op een website genaamd rctechwaar ik eerder verkocht en gekocht RC artikelen. U kunt een account daar en PM me en ik kan PM je terug. Mijn gebruikersnaamis precies hetzelfde. U kunt hier contact met mij of op skype -Shaun702 alleen voor betalingen uit CONFIRMED mensen alleenen geef ik de voorkeur heb je een soort van rep anders kom je het te verzenden als een geschenk.
     
    • This user is inactive. Hasn't logged into their account in over 60 days.
Thread Status:
Not open for further replies.