[WTS] Account niet veel op!

Discussion in 'Star Wars The Old Republic SWTOR Accounts - Buy Sell Trade' started by SWTOR, 4/22/12.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. SWTOR

    SWTOR
    Expand Collapse
    High Risk Status: This user has been flagged as high risk due to one or more reasons

    0   0   0

    Offline
    Ik ben de OO van de rekening en kunnen zelfs ID-scan mocht dit nodig zijn voor u als de handel is een succes. Ik eerlijk ben nietzeker van wat ik wil van te maken. Er is niet veel op het aantallowbie tekens op 2 verschillende PvP servers hoogste niveau is ernstig alleen als level 18 denk ik, als ik mij goed herinner. Dus jeeigenlijk het verkrijgen van de rekening met 2 weken te gaan op enbepaalde opgeslagen up credits op 2 verschillende PvP servers.Dingen die ik zou kunnen ruilen voor het: Starcraft 2 een World of Warcraft account bij tijd en een toon op een PvP server (Je moetalle inlichtingen te verstrekken). Een stoom-account met een paar games op het (als ze spellen die ik nog niet zelf). Diablo 3 Betatoegang, hoef je niet eens om me de rekening laat me inloggen enspelen op het van tijd tot tijd. Hoe dan ook alleen maar hit me up met iets anders dan zal ik niet verkopen het zo niet te vragen, zijn voor de handel alleen. = rafasta69 skype = rafasta69 ---------- Berichttoegevoegd op 01-16-2012 21:29 ---------- ik vergat te vermelden als het je lukt om mij een fatsoenlijk gericht pvp karakter op een PvPserver ik heb een wow account aan voor de handel op dit momentook. Je ziet het in de handel wow sectie van het forum of gewoonvragen over het op doel of skype. Ik zou liever horde maar onderzoekt Alliance.
     
    • This user is inactive. Hasn't logged into their account in over 60 days.
Thread Status:
Not open for further replies.