[WTS] 8/14 Battlemaster Motorreductoren Jedi Sentinel inc Beide Weps - VR 65 - LvL 29 Sage Alt

Discussion in 'Star Wars The Old Republic SWTOR Accounts - Buy Sell Trade' started by SWTOR, 4/22/12.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. SWTOR

    SWTOR
    Expand Collapse
    High Risk Status: This user has been flagged as high risk due to one or more reasons

    0   0   0

    Offline
    Te koop is mijn level 50 Jedi Sentinel. Hij heeft op dit moment 8/14Battlemaster versnelling en beschikt over 682 expertise. Gearomvat zowel BM wapens en ik ben op dit moment een van de weinige op mijn server die zowel de BM weps. Zoals het er nu, ik ben makkelijk een van de top 5 toons afgestemd op mijn server voorPvP. Zijn moed rang is op 65 en hij heeft ook zowel de blauwe alsepische pvp mounts. Samen met dit is meer dan 1 miljoen in studiepunten en 400 Biochem, 400 bioanalyse en ongeveer 320Diplomacy. Op de rekening is ook een level 29 Sage die volledig isuitgerust, dat ik al laag niveau oorlogsgebieden speelt. Hij is min of meer ingehaald met zijn klas zoektocht. Beide personages zijn op dit moment op een PvP EU-Server. Er zijn tal van PvPers op de server en de wachttijden voor de games zijn redelijk goed. Ik benTrustWho Verified, Paypal Verified en de oorspronkelijke eigenaarvan deze rekening met CD-Keys. Reden van verkoop? Op zoek om weer op XBL met een paar vrienden. Ik ben niet wanhopig te verkopen, maar zal luisteren naar de aanbiedingen om te zien of me te verleiden om afscheid manier met de rekening. Gelieve te postende aanbiedingen tot deze draad. Oplichters niet toe te passen. Ik ben erg voorzichtig en zal aandringen op alleen bankoverschrijvingof WU als ik achterdochtig over de koper. Paypal kan worden aanvaard als je een fatsoenlijke rep rond deze forums.
     
    • This user is inactive. Hasn't logged into their account in over 60 days.
Thread Status:
Not open for further replies.