[WTS] 50 Vanguard Republiek Krath PvE | 40 Jedi Sage Republiek Death Wind Corridor van 200 dollar

Discussion in 'Star Wars The Old Republic SWTOR Accounts - Buy Sell Trade' started by SWTOR, 4/22/12.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. SWTOR

    SWTOR
    Expand Collapse
    High Risk Status: This user has been flagged as high risk due to one or more reasons

    0   0   0

    Offline
    WTS 50 Vanguard Republiek Krath PvE | 40 Jedi Sage RepubliekDeath Wind's Corridor PvP 200 dollar WTS 50 Vanguard RepubliekKrath PvE | 40 Jedi Sage Republiek Death Wind's Corridor PvP400 Artificing / 400 Archeologie / 400 Treasure Hunting 50Vanguard 400 Biochem / 400 Bioanalyse / 300 Diplomacy DonkerV uitlijning, 200k credits, epic mount snelheid al gekocht. ValorRank 12 Het verkopen van de rekening goedkoop, gewoon op zoekmoet worden gedaan met het spel omdat ik niet de tijd hebben omovervallen mee te wijten aan het werk. Char maakt al deel uit van de grootste gilde 400 + leden, heeft gilde al gewist alle hardmodes en raids op zondag. Karakter is op dit moment een hybride tank / dpsspec geschikt voor PvP, maar ook kunt tank of dps een 50-inhoud.E-mail mij bij rustyj.smith8 @ gmail Ik zal reageren op e-mail zeer snel af in de buurt te blijven van uw e-mail als je bericht me, ik behandel dit als een instant messenger programma. Zeer ernstig over de verkoop van mijn char, gebruikte ik een hoop zaken te doenop hier, maar ik kan niet inloggen op mijn oude account. e-mail me als je vragen hebt. Als u mij uw telefoon nummer dat ik graagcontact met u op om eventuele vragen met betrekking tot het karakter te beantwoorden. i.imgur/l0TAL.jpg
     
    • This user is inactive. Hasn't logged into their account in over 60 days.
Thread Status:
Not open for further replies.