[WTS] 50 Operative / 39 Sorcerer - 3 miljoen cred - Rank 74 - Pre-Order / Digital Ed.

Discussion in 'Star Wars The Old Republic SWTOR Accounts - Buy Sell Trade' started by SWTOR, 4/21/12.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. SWTOR

    SWTOR
    Expand Collapse
    High Risk Status: This user has been flagged as high risk due to one or more reasons

    0   0   0

    Offline
    POST HIER Voordat u contact opneemt Groeten. Ik ben op zoek naar mijn 50 Operative <War Hero> Valor rang 74 te verkopen. Tot op heden is dit de hoogst geplaatste werkzaam om WORDENVERKOCHT OP DEZE SITE. Great fun klasse die kan dominerenpvp indien correct gespeeld. Om te zeggen dat deze kerel is een beest is een understatement. Met de up komende wijzigingen inValor zal het veel moeilijker om een ??hoge Valor Rank te krijgenzoals deze. Gelieve bied met vertrouwen als ik Paypal Rep /. Rep / MMowned Rep en ik verwacht u hetzelfde te hebben. Als u niet beschikt over rep we zullen gebruiken Western Union. Nu op naar de personages. Beroepen: N / A Credits: 3.000.000 Credits en Rising Gear: 1/14 Battle Master Gear + FullHealing en DPS Kampioen Gear + PVE Gear 3/5 Columi.CONTACT INFO :: InGameCurrency: InGameCurrency @ YIM:InGameCurrency @ yahoo Disclaimer: Ik zal accepteren alleenbiedingen van mensen met een rep of die bereid zijn om een tussenpersoon te gebruiken en de kosten van de transactie ofWestern Union te dekken. Check mijn rep en bied met vertrouwen.IK BEN NIET OP ZOEK NAAR HANDEL VAN WELKE AARD. Prijs250 OBO.
     
    • This user is inactive. Hasn't logged into their account in over 60 days.
Thread Status:
Not open for further replies.