[WTS] 50 Commando! 13/14 Epic PVE / PvP Gear! TWV / Repped!

Discussion in 'Star Wars The Old Republic SWTOR Accounts - Buy Sell Trade' started by SWTOR, 4/21/12.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. SWTOR

    SWTOR
    Expand Collapse
    High Risk Status: This user has been flagged as high risk due to one or more reasons

    0   0   0

    Offline
    Hey .. Tankandspanker weer! Ik ben hier om mijn geweldigerekening opgemaakt voor de verkoop of voor de handel voor een even-gericht karakter! Ik ben in grote helende versnelling diegrafieken in PvP staat bovenaan. Man Combat Medic Commando13/14 level 50 epics! Stukken bestaan ??uit gemengde PvP en PvEwaaronder Columni, Champion, Centaurion, Rakata! In een high-end PvP guild met meerdere Battlemasters! Rank 38 Valor (22meer tot Battlemaster) Armormech 400, opruiming 371, UnderworldTrading 358! Dus ja, neem dan eerst hier posten en stuur me eenbericht op. Ik ben al op . (zelfs .) voor een zeer lange tijd, en ik heb een uitstekende staat van grote handel en verkoop hier. Om dat te houden, heb ik alleen bezighouden metgeverifieerd en 5 + feedback leden. Ik zal niet omgaan met mensen die minder dan 5 feedback en worden niet gecontroleerd. Ik aanvaard alleen Paypal Verified.
     
    • This user is inactive. Hasn't logged into their account in over 60 days.
Thread Status:
Not open for further replies.