[WTS] 2 accounts: 50 Shadow EU PvP en 50 Operative VS PvP

Discussion in 'Star Wars The Old Republic SWTOR Accounts - Buy Sell Trade' started by SWTOR, 4/21/12.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. SWTOR

    SWTOR
    Expand Collapse
    High Risk Status: This user has been flagged as high risk due to one or more reasons

    0   0   0

    Offline
    Op zoek naar 2 accounts te verkopen: Account 1: 50 ShadowKampioen (Kinetic Combat specced met kampioen overlevendenversnelling), op een van de top 2 meest bevolkte EU PvP servers.Reden waarom ik meantion dit is de nieuwe 50 WZ beugel, en geloof me, dont u wilt jezelf in een 2 uur durende wz wachtrij op een laag pop-server. Biochem / Bioanalyse maxed. Collectors Edition,Incase u de zorg over dit soort dingen (in het spel pluizen en viplounge toegang, enz.). Heeft een 28 Jedi Sage alt op een andere server. Account 2: 50 Operative (kampioen dps gear en mooie PvEgear voor genezing). Zeer hoge pop US West PvP server. MaxedBiochem / Bioanalyse / Diplomacy. Basiclly je kunt genezen of dpsop wil. Genezen nachtmerrie / hm operaties. Heeft de zeldzamedaling mount van Soa. Rakata med verpakking / stims etc. zijngemaakt en klaar voor gebruik. Voor meer info over de rekeningenen / of aanbiedingen plz PM me of post in deze thread. Bedankt!
     
    • This user is inactive. Hasn't logged into their account in over 60 days.
Thread Status:
Not open for further replies.