[WTB] LF SWTOR Key / Acct! WTT WoW (85 Mage / Pally) | Geuren | GoW Golden Lancer Code WTT ASAP

Discussion in 'Star Wars The Old Republic SWTOR Accounts - Buy Sell Trade' started by SWTOR, 4/22/12.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. SWTOR

    SWTOR
    Expand Collapse
    High Risk Status: This user has been flagged as high risk due to one or more reasons

    0   0   0

    Offline
    De titel vrijwel alles zegt, ben ik op zoek naar een SWTOR cd-code of account en hebben veel te bieden hebben. De WoW: WTT ilvl 343Mage en ilvl 326 Pally voor ALLES (horde) De Geuren: WTS 3 Uitmuntend rekeningen Bioshock 2, Borderlands, MW2, F: NV,Dragon Age, etc $ 30 / $ 40 Golden Lancer Code: WTT Gears ofWar 3 zeldzame gouden Lancer-code (3 + jaar ongebruikte pre-orderitem) -. LF Lock (Uiteraard ben ik niet ruilen dit alles voor een toets, maar ik zal ruilen voor gelijke waarde Op dit moment is de sleutel is $60, dus ik zal overeenkomen met dat .) Gelieve te posten hier en PMme als je interesse hebt! Ik ben echt willen dit zo snel mogelijk! Als het een reeds gedane rekening, zou ik willen dat het een level 50personage op het hebben, anders had ik net zo goed krijgen een CD-toets (die ik liever)
     
    • This user is inactive. Hasn't logged into their account in over 60 days.
Thread Status:
Not open for further replies.