Selling WTB Ectos - PayPal ( 1 2) Hello, I would like to...

Discussion in 'Guild Wars 2 Accounts - Buy Sell Trade' started by Guild Wars Accounts - Buy and Sell, 2/7/13.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Guild Wars Accounts - Buy and Sell

    High Risk Status: This user has been flagged as high risk due to one or more reasons

    0   0   0

    Offline
    WTB Ectos - PayPal ( 1 2) Hello, I would like to buy some stacks of ectos. Price : 19USD or 14€ Stacks : / Or Armbraces : 1.67$ each x / I'll go first only with high rated sellers. Contact me for more informations via pm. WTS Stack ectos CHEAP Hi ich verkaufe einen stack ekken um 15€ Pm me WTS Silver Trim Guild Hey all, deciding to sell my silver trim guild just in time for the winters-day snowball tournament where you can farm champion points (the hardest title to advance) easily as long as your guild is in range for champion points. Silver Trim Rank: 18 (3 /guild emotes available) Rating:1386 Id like to sell the guild for 800e or $70. PM me on this forum if you would like to buy. VK Guild Wars Account Hi, verkaufe hier meinen Guild Wars Account. Auf dem Account sind alle Kampangen freigeschaltet. An Chars sind auf dem Account 2 20iger ein Assa und ein Ritu. Die Assa: Geschlecht: Weiblich Rüstung: Elite-Kurzick-Rüstung ind Schwarz + Chaos-Handschuhe in Gold und eine Maske der Mo Zing Waffen: Qual-Speer, Zerstörer-Dolche, Qual-Schild uvm. Truhe: Alles mögliche viele Materialien z.B. Saphire, Stacks Glitzer, 70p, Powerups, Farben, Addons für Waffen und Inschriften, Folianten u.s.w Titel: Spezial-Agentin(7) Sonnenspeer-General(7) Nicht zu Nervig(5) Dreiste Ergründerin(5) Nachtmahr-Vernichterin(3) Tapfere Lichtbringerin(3) Pionierin des Nordens(2) Weisheitssucherin(1) Unglückselig(1) Schatzjägerin(1) Und Titel wo nurnoch ein paar Punkte fehlen bis zum ersten Titel zum Beispiel der Partylöwentitel. Der Char ist komplett mit einer standart Farmrüstung versehen. Das Bedeutet Segens- und Einstimmungsverzauberungen und in der Brust natürlich eine +50HP Rune. Fals ihr mehr Infos braucht schreibt mich an ich sags euch WTS Ectos ""cheap" Hallo Miteinander, Ich verkaufe hier 1mal 520 Ectos für nur 25 EURO psc ! add on : tom1234598 or pn / einfach drunter schrieben goggo ! !!!!!!! SCHNELL ZUGREIFEN !!!!!!! GOgoGo pEopeLs WTB all: Bronze...
    https://fbexternal-a.akamaihd.net/safe_image.php?d=AQB30shpwpGqWNBT&w=130&h=130&url=http%3A%2F%2Fwww.spamsite.com%2Fimages%2Faccounts-images%2Fimg_reward_points.jpg&cfs=1
     
    • This user is inactive. Hasn't logged into their account in over 60 days.
Thread Status:
Not open for further replies.