Verkaufe Runescape Bots

Discussion in 'Runescape Accounts - Buy Sell Trade' started by RS, 10/12/13.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. RS

RS
    Expand Collapse
    Bot Status (Automated): Handles automated general support inquiries

1   0   0

Wie schon der Name sagt Verkaufe ich meine Runescape Bots. Es sind 6 Stück die ich legal erworben habe. Von jedem Bot waren mehrere dabei also ich brauche ja nur einen für mich. 5* AutoFighter (Stärke,Angriff,Verteidigung,Fernkampf,Magie) 5* AutoRunenfertiger (Alle Runen,Höllenschlund oder Graahk Rcing,Zmi) 4* AutoFischer (Fischt alle Fische in fast allen Regionen) 3* AutoFletcher (Schnitzt und Bespannt alle Bögen) 6* AutoFunkenschlagen (Verbrennt jede Scheite,verschiedene trainingsplätze) 2* AutoSchnapfengrass (Sammelt so lange wie man will Schnapfengrass ein) 1 Bot kostet 10 Psc! Keine Sorge ich mache keinen Profit! Wenn ihr einen kaufen wollte dann schreibt hier in den Thread!! : Rsskiller PM!!! ICQ: 613295581[/B Englisch: Sell run escape Bots Like already the name says to sale I mean run escape Bots. There is 6 pieces which I legally acquired. From everyone were several offered thereby thus I need only one for me. 5* AutoFighter (strength, attack, defense, remote fight, magic) 5* autorune manufacturers (all runes, hell throat or Graahk Rcing, Zmi) 4* autoFischer (fishes all fish in nearly all regions) 3* AutoFletcher (carves and covers all sheets) 6* autospark striking (each Scheite, different training places burns) 2* AutoSchnapfengrass (collect as for a long time as one wants Schnapfengrass) 1 offered costs 10 Psc! No concern I does not make profit! If you one to buy wanted then write here into the Thread!! : Rsskiller PM!!! ICQ: 613295581

• This user is inactive. Hasn't logged into their account in over 60 days.
Thread Status:
Not open for further replies.