Selling Selling a cb 117 Really Cheap 3 99s another Good...Middleman Seller Guide

Discussion in 'Runescape Accounts - Buy Sell Trade' started by BaaBaa MusTi, 7/6/12.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. BaaBaa MusTi
    Expand Collapse
    Guest

    0   0   0

    Online
    Selling a cb 117 Really Cheap 3 99s another Good skills pm me ( Not going First havent eMail or recoverys pls hope on real trader can 50/50) !
     
  2. OP

    Aaron Travers
    Expand Collapse
    Guest

    0   0   0

    Online
    umm are u legit and how much
     
  3. OP

    BaaBaa MusTi
    Expand Collapse
    Guest

    0   0   0

    Online
    How can i Proof that im legit and sell it for 25m
     
  4. OP

    Aaron Travers
    Expand Collapse
    Guest

    0   0   0

    Online
    umm nah
     
  5. OP

    BaaBaa MusTi
    Expand Collapse
    Guest

    0   0   0

    Online
    How much puy u
     
  6. OP

    Aaron Travers
    Expand Collapse
    Guest

    0   0   0

    Online
  7. OP

    BaaBaa MusTi
    Expand Collapse
    Guest

    0   0   0

    Online
    Hmm ok then have nothing on bank
     
  8. OP

    Callum Major
    Expand Collapse
    Guest

    0   0   0

    Online
    would you swap for a lvl 133 members ?
     
  9. OP

    BaaBaa MusTi
    Expand Collapse
    Guest

    0   0   0

    Online
    Trade with cb 133?
     
  10. OP

    Callum Major
    Expand Collapse
    Guest

    0   0   0

    Online
  11. OP

    BaaBaa MusTi
    Expand Collapse
    Guest

    0   0   0

    Online
    hmm ok message me
     
  12. OP

    Gilbert Ted Aparicio
    Expand Collapse
    Guest

    0   0   0

    Online
    Did you guys make the trade?
     
  13. OP

    BaaBaa MusTi
    Expand Collapse
    Guest

    0   0   0

    Online
    He dont messaged me
     
  14. OP

    Gilbert Ted Aparicio
    Expand Collapse
    Guest

    0   0   0

    Online
    Oh okay wanted to see if he was gonna be legit
     
  15. OP

    BaaBaa MusTi
    Expand Collapse
    Guest

    0   0   0

    Online
Thread Status:
Not open for further replies.