[WTT] WoW voor SWTOR ZES LEVEL 85 vicies! Voor uw ONE 50

Discussion in 'Star Wars The Old Republic SWTOR Accounts - Buy Sell Trade' started by SWTOR, 4/22/12.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. SWTOR

    SWTOR
    Expand Collapse
    High Risk Status: This user has been flagged as high risk due to one or more reasons

    0   0   0

    Offline
    Ik ben op zoek naar een SWTOR 50, premiejagers, Marauders,Sentinals, Assassins, Shadows, tovenaars, Juggs zijn mijnbelangrijkste wensen, maar het nemen van alle aanbiedingen. ALLETOONS hebben een soort van VANITY ZOALS STEUNEN, items ofprestaties! -Rogue-Ik ben op het laatste deel van de eerste faselegendarische dolken. Ik heb al betaald, de 10k goud voor hen. 366ilvl zonder de dolk, en heeft alle moed Boes. OpmerkelijkeBeroepen - 501 Inschrijving, en 517 Herbalism. -Paladin-380 ilvl Retpaladin met heilige, en Prot set. Opmerkelijke Beroepen - 525Mining, en 511 Jewelcrafting. -Warrior-366 ilvl armen strijder met alle vaten olie-equivalent moed items. Opmerkelijke Beroepen - 431Aantrekkelijk, en 131 Mining. -Druid-383 Ilvl resto druid, met PVPFeral set. Opmerkelijke Beroepen - 525 Ontwerpen, en 496leerbewerking. -Priest-358 ilvl schijf / schaduw priester.Opmerkelijke Beroepen - 525 Mining, en 519 Engineering. -Mage-353 IVL Frost mage, mooie frisse toon. OpmerkelijkeBeroepen - 484 Tailoring, en 474 Enchanting. Marauders + + + + ++ Sentinals + + + + Juggs + + + + Merc of PowerTech Bhs + + Iets anders fatsoenlijk afgestemd en 50 + Gelieve te posten Voordat u contact opneemt IS in mijn handtekening.
     
    • This user is inactive. Hasn't logged into their account in over 60 days.
Thread Status:
Not open for further replies.