[WTT] Wow 85 Wow account + 2x 80 voor hun rekening SWTOR volledige toegang beta ongebruikt.

Discussion in 'Star Wars The Old Republic SWTOR Accounts - Buy Sell Trade' started by SWTOR, 4/22/12.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. SWTOR

    SWTOR
    Expand Collapse
    High Risk Status: This user has been flagged as high risk due to one or more reasons

    0   0   0

    Offline
    Ik ben gestopt met wow enkele maanden geleden en mijnrekeningen houden het stof. Ik heb geen plannen om terug te komen op wow dat is waarom ik zal alle informatie over hen (id scans en dergelijke) Ik heb een firland redy retri paladin over eu-PVE servermet bijna 9k achiev, 70 mounts, 70 huisdieren en een goedeversnelling t11/valor en dergelijke. Heilige OffSpec ook instellen, beroep maxed (JC, BS, vissen en koken en Archeologie bijna klaar). Account verlopen vandaag. Dan heb ik een oude rekeningmet 2x lvl 80 op een PVE server. Hunter en Rogue. Ze zijn nog steeds 80 en zij dont veel relevante dingen, behalve Ulduar drakevoor jager en brewfest kodo voor schurkenstaten. Zij hebben behoefte aan een beetje werk, maar ze zijn erg leuk. Ik heb nietwilde al het geld uitgeven om 2x subs betalen voor een spel i dont care meer. Ook voor deze i zal id-scans en info. Account verlopen.Ik zal niet opnieuw in te dienen voor u, tenzij u de bewijzen is het een echte beta e-mail of tenzij u wilt gebruik maken van eentussenpersoon en de handel is gegarandeerd. Zoals ik al zei i dont care meer over wow en I dont willen geven ze meer geld ik zou kunnen besteden aan andere dingen. Als u dont care over swtorbeta is dit een goede deal, het is een goed rekening met eenkleintje voor een niet eens een 3 maanden beta. Ik zal arsenaal links en schermen van de rekeningen Bnet pagina's. Ik ben tottussenpersoon gebruiken en ik zal betalen hem. We zouden kunnenkiezen voor hem tesamen. Ik geef de voorkeur aan de EU-BETArekening beacuse Ik ben in de EU-handel. Wow-accounts zijn EU.Als u misschien wel interesse zou dan gerust contact met me op.Reageer hier en stuur PM met je contact op te nemen zodra ik thuis ben! Ty voor uw tijd.
     
    • This user is inactive. Hasn't logged into their account in over 60 days.
Thread Status:
Not open for further replies.