[WTT] Warhammer Online is goed voor LOL houdend met de hoge elo

Discussion in 'League of Legends Accounts - Buy Sell Trade' started by League of Legends, 4/14/12.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. League of Legends

    League of Legends
    Expand Collapse
    High Risk Status: This user has been flagged as high risk due to one or more reasons

    0   0   0

    Offline
    Hallo, ik op zoek naar een account LOL (EU West) met meerChamps en de huid, en mooie ELO. Ik bied 1 van deze 2 accountshoge rang Warhammer Online (nog steeds actief) Eerste rekening:rr100 mannelijk KOTBS op Karak Norn server 5/5 Offensief WF 5/5 ??Defensieve WF 5/5 ??Defensieve DF 5/5 ??Offensive DF 8/8 Sovs(beide sets) 4/5 Glyphs rr90 Shield, rr90 1hander - heel dicht naar eerste rr100 wapen kopen ... (zoals 50 insignes missing) rr81wapens, en ga zo maar door .... rr98 Verhevene Titans Claymore -Alleen de beste keuze voor DPS rr98 Verhevene Shield - uitstekend schild met goede statistieken LOTD afgeluisterd wapens .. MeleeAbsorbeert en een aantal leuke extra's ... Veel potten, knutselenmaterialen 200/200 Talis / Salvager Alot van de sub. Goud, pottenenz. .. Afgeluisterd wonden beer op 70 wonden. Maak aanbiedingen via PM --- Tweede account: SOV OFF 8/8 DF 4/5 WF 1/5 Scav200/TALI/200 2xWeapons 95rr 1000 goud DPS Cap 99rr DPS Belt98rr RvR Pack + Progresion Pack inbegrepen --- ShadowT - zeer beroemde verkoper van dit forum kennen mij, en hij weet dat ik een trust verkoper / handelaar. U kunt hem vragen. PM VOORAANBIEDINGEN
     
    • This user is inactive. Hasn't logged into their account in over 60 days.
Thread Status:
Not open for further replies.