Selling WTT: I Have four 25$ Rp Cards, I Want To Get Riot...Middleman Seller Guide

Discussion in 'League of Legends Accounts - Buy Sell Trade' started by League of Legends Accounts - Buy and Sell, 2/21/13.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. 0   0   0

WTT: I Have four 25$ Rp Cards, I Want To Get Riot Singed Or Pax Jax Im on the Na server and i need the codes for the Na server IGN:cloxide Add me ingame or pm me - - - Updated - - - bump - - - Updated - - - 32ojmjwefmeif Wtb pax jax and riot signed for euw Looking for PAX JAX and RIOT SIGNED for euw add me at : richardlol5 i can trade too i got pax sivir/cho WTS * Tourny Skinned, Gold Ranked, TONS of Runes / Skins and Champions level 30 Acnt Account level :30 w/ 516 Wins on Normal Ranked Stats : Highest Rank 1830 Current Rank GOLD 1530 and going up. Have almost every rune in the game with all the top runes for current meta tons of skins for every champion including the TOURNAMENT SKIN for Ryze " Triumphant Ryze" WTS: WTS EU West League of Legends account with all champs Account contains: All 102 champions. Monarch Kog'maw skin Full Metal Pantheon skin Unchained Alistar skin Blast Zone Heimerdinger skin Judicator Kayle skin Riot Girl Tristana skin Aristocrat Vayne skin 11 rune pages and runes for every setup you desire. The account can be moved to EU Nord & East without any cost Pm me with your offers. WTS: League of Legends Elo Push Service 0-1800+ Hallo und einen schönen guten Tag, kurzes Vorwort: Ich möchte mit meinen Fähigkeiten anderen Spielern ermöglichen eine bessere Ausgangslage zu erreichen und der Elohölle zu entfliehen. Ein paar persöhnliche Informationen über mich als Person: Alter: 22 Jahre Wohnort: Hamburg, DE. Beruf: IT Fachinformatiker League of legends spielend seit der Beta Current Elo bei Erstellung der Elo: 1808 ( werde natürlich auch weiterspielen ) Language: German, English and French Zum Ablauf: Um komplett auf 1800 ( und höher ) zu pushen benötige ich 2-14 Tage, leider bin ich auch nicht davon geschützt und erwische ab und an mal Trolls. Passiert leider bei der Community. Umso besser die gegebenen Voraussetzungen sind, umso einfacher und umso schneller kann iich das gewünschte Ziel erreichen. Es gibt nicht...

Thread Status:
Not open for further replies.