Dismiss Notice
If you're experiencing problems logging into your account, please register again. If you have any questions, please open a support ticket to regain access here - http://www.playerup.com/support-tickets/open

For more updates, please go to this link - http://www.playerup.com/threads/playerup-back-online-again.2010672/

Selling WTT GW Account for Grand fantasia account ( 1 2)...Middleman Seller Guide

Discussion in 'Guild Wars 2 Accounts - Buy Sell Trade' started by Guild Wars Accounts - Buy and Sell, 2/9/13.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Guest

0   0   0

WTT GW Account for Grand fantasia account ( 1 2) |WTT| Trading Rs Acc For Gw Items |Swap| ( 1 2) WTS GW BOT RDY // ECTOS WTB AION ACC ( 1 2) WTS GW BOT RDY // ECTOS WTB AION ACC ( 1 2) Hallo , Ich bin neu hier und versuche hier meinen GW-Stuff zu verkaufen/taschen. Ich biete 350 Ectos zum Verkauf an. 100 Ectos 19,49 //50 Ectos 9,99 Kauft man mehr, sinkt der Preis ;-) Da ich keine guten Erfahrungen im Tauschgeschäft habe, möchte ich die Transaktion über playerup.com regeln. Außerdem akzeptiere ich auch PSC (PaySafeCards). Hinzukommen noch meine 2 aktuellen Spiel-Accounts: 1//. Mönch 20 Krieger 20 Waldläufer 20 Nekromant 20 Ritualist 20 und eine Elementarmagierin 20 Zerstörerkern Bot ready! 2//. Mönch 20 Assasine 20 Nekromant 20 und ein Elementarmagier 20 Zerstörerkern Bot ready! Beide Accounts behinhalten natürlich ALLE 4 Teile des Spiels. Hier biete ich Ectos als Zahlungsmöglichkeit an. Nun zu meiner Suche: Aion Gamecards Das wäre es auch schon. Zu erreichen bin ich über ICQ (s. unten) MfG und auf gutes Gelingen^^ |WTT| Trading Rs Acc For Gw Items |Swap| ( 1 2) Trading this account for gw stuff. Looking for guildwars stuff my rules are simple I am new to the site Most of the people speak a different language I do not know how trading works here so. If you are interested in this account you will go first end of story. If you will not go first we will use a paid for OMM at your cost no free middle men please thanks. This character is level 120 free player and i think 125 or `126 on members. 500 Zaishen Keys Moin, lange hab ich nach der Plattform gesucht und endlich bin ich fündig geworden verkaufe 500 GW Zaishen Keys. Preis: 50€ Paysafecard oder UKash PN oder ICQ: 630253899 Meldet euch bei Interesse, würde mich freuen WTT GW Account for Grand fantasia account ( 1 2) I have a GW account with 3 really good chars on and all the campaigns. Assassin, Warrior, Monk all level 20 all with elite armor. assassin has all...

Thread Status:
Not open for further replies.