[WTT] 50 Sorcerer - Maxed Crew vaardigheden - 32 Valor - REP / OO - Op zoek naar ..Middleman Seller Guide

Discussion in 'Star Wars The Old Republic Accounts - Buy Sell Trade' started by SWTOR, 4/22/12.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. SWTOR

SWTOR
    Expand Collapse
    Guest

0   0   0

Hallo allemaal, Mijn is ... kevinbasickey Ik ben op zoek naar mijnSorcerer eventueel handelen op de server Helm van Graush (een zeer bevolkte PvP server). Hij is op dit moment 2/5 Kampioen metde kampioen oor stuk, Champion riem, Columi Relic en CenturionOff-hand. Hij zal genoeg Centurion op de borst of handen (of een andere misc stuk) hebben morgen, hij is ook 2/5 Columi PvE (voor genezing). - 400 Biochem / Bioanalyse / Diplomatie - Epic mount & training - Is de Matrix Cube trinket - Een paar mid level 20 is op de rekening ======================= ============== Wat ikben op zoek naar ... (Republiek / Empire maakt niet uit) [Republiek]Trooper (Commando bij voorkeur) Jedi Knight (Guardian voorkeur)Jedi Consulaire (NIET op zoek naar Sage's) Smuggler (Scoundrelvoorkeur) [EMPIRE] Bounty Hunter (Powertech voorkeur) SithWarrior (Ofwel spec , Jug bij voorkeur) Sith Inquisitor (AssassinsALLEEN) Imperial Agent (Ofwel spec, liever Operative)=============================== ====== ik ben alleen op zoek om te gaan met OO's, ik ben de oorspronkelijke eigenaar vanmijn account en ik verwacht hetzelfde van jou. Ik zou liever zaken doen met mensen die repped, maar ik zal een telefoontje nodig als je niet. Als u minder rep dan ik ga ik verwacht dat je gaat eerst. Ik zou ook liever over praten, terwijl de handel.===================================== POST Voordat u contact opneemt POST Voordat u contact opneemt POST Voordat u contact opneemt POST Voordat u contact opneemt

Thread Status:
Not open for further replies.