[WTS] Zeer Gericht 50 Shadow (Firkann Crysteal) 50 Jugg (Ajunta Pall) + altsMiddleman Seller Guide

Discussion in 'Star Wars The Old Republic Accounts - Buy Sell Trade' started by SWTOR, 4/22/12.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. SWTOR

SWTOR
    Expand Collapse
    Guest

0   0   0

Hey guys, ik ben op zoek naar mijn SW te verkopen: TOR acct zo snel mogelijk. (Huur zette me achter deze maand en ik eerlijk geld nodig voor eten en hulpprogramma's op het spelen van een videogame Dus hier is wat ik heb:. Jaren '50: Human Male Jedi Shadow (Server: Firkrann Kristal) Valor: ~ 48 Skills 400/400/400Bio / Bio / Diplo ALLE Rakata (Tier 3) Implantaten zijn geleerd (Deze zijn elk een zeldzame keer vallen van 8/16 man nachtmerrie K-Pal) Rakata Medpack / Stims / Bijnieren Epic Speeder Gear: Balance PVE (DPS) Tier 2 / 3 HUGE + dmg (850 gepolijst) + crit (40% gepolijst) en + toename (80%) Balance PVP (DPS) PVP Tier 1/2 (Alle gleuf met PVE tier 3 (beste in het spel op dit moment) verbeteringen en mods) Kinetic PVE (tank) Tier 2/3 Equiv sinaasappelen / spelhervattingen (Dat wil zeggen dat ik heel veel van Tier 3 die ik net uitgekleed voor mods / verbeteringen af ??te stemmen mezelf in letterlijk het beste wat je kunt krijgen, huidige versnelling setup voor tanken is beter gespecificeerd dan tier 3) Kinetic PVP (tank) PVP Tier 1/2 met een aantal stukken van PVE Tier 3 Infiltratie PVE / P (DPS) Mix van PVP en PVE Tier2 Tier 2/3 in de kluis: Letterlijk 1000s van materialen voor crafting alles en nog wat tot Tier 3 (Best in het spel) implantaten Ik geloof dat ik had minstens 20 matrix blokjes (tier 3 crafting materiaal) Credits:. ~ 100K Human Male Sith Juggernaut (Server: Ajunta Pall) Valor: ~ 20 Vaardigheden Laag / laag / laag Bio / Bio / Diplo Epic Speeder Gear: Immortal (tank) Tier 1/2 equiv heldendichten en sinaasappels (Ik ben net tot 50 en liet ~ 500k gearing OUT 'getankt HMS en 8/16 man Normal en Hard invallen. GEEN PROBLEMEN Rage / Veng (DPS) Leveling Sinaasappelen / Blues / Epics (Level 40-50) (Rage spec blaast dingen, is de transmissie specifiek sleuven tot smash schade, veel golf en macht te maximaliseren) Vault: Enkele willekeurige epics Ik pakte voor Bounty Hunters en agenten Credits: ~ 300k Level 40 Vrouw Twilek Smuggler Scoundrel (Server: Firkrann Kristal) Valor: ~ 30 Skills ~ 150-200/150-200/150-200 Bio / Bio / Diplo Heeft level 40 speeder Gear: Scrapper (DPS) Level 40 PVP Blues met Level 40 modded sinaasappelen (Deze toon blaast mensen die in PvP) Vault: Sommige heldendichten voor, toen ze raakt 50 (alle OP's, maar kunnen worden gebruikt voor genezing spec) Credits: ~ 100k Ik neem bijna elke realistisch aanbod. De belangrijkste factor voor mij de verkoop van deze rekening is tijd. Noodzaak om nutsbedrijven te betalen in een week en ik ben ongeveer 150 $ kort. gebruik gemaakt van dit forum want het was MD, dan spamsite en nu hier op playerup .. . Ik ben bekend met oplichters op te slaan, mijn tijd en die van u en kunt u niet eens te proberen.

Thread Status:
Not open for further replies.