[WTS] Volledige toegang Beta account 200 dollarMiddleman Seller Guide

Discussion in 'Star Wars The Old Republic Accounts - Buy Sell Trade' started by SWTOR, 4/22/12.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. SWTOR

SWTOR
    Expand Collapse
    Guest

0   0   0

Ik heb besloten om mijn SWTOR beta account te verkopen. Dit is een volledige toegang houden niet alleen het weekend. Ik heb dit nu al een tijdje en was te beslissen of ik wilde deze spelen, maar met D3 coming out en de nieuwe xpac van WoW komt dat ik gewoon tijd voor SWTOR en mijn vele andere games hebben! Dus mijn verliesals je winst. Ik heb geen echt gedownload van het spel of ingelogd bent ik alleen ingestemd met de beta uit te nodigen, zodat het niet zou vermoeden wekken met meerdere mensen spelen op de verschillende IP's. Ik heb andere onderwerpen op hier en het is gekomen om mijn aandacht het beste om te doen is het volgende: ik zal uw geld terug te sturen als de account is verboden binnen 3dagen na aankoop. In aanmerking te komen voor deze moet het volgende worden voldaan: 1. Niet het wachtwoord wijzigen. 2. Wijzig de e-mail. Of een van deze zal vermoedelijk rode vlag van derekening en krijg het verboden. Als u ervoor kiest om de informatiedoe je dat veranderen op eigen risico en ik zal niet uw geld terug als het wordt verboden. Ik zal nog steeds nodig het geld moet worden verzonden als een geschenk alleen maar om te voorkomen dat een oplichter het verkrijgen van de informatie en het nemen van het geld terug en proberen te lopen met mijn account. Prijs: $ 200 Neem contact op met mij op Doel: StormRunner420

Thread Status:
Not open for further replies.