[WTS] volledig gericht LvL 50 Bounty Hunter Volledige Kampioen PvP Gear Meer dan 1 Mil Credits + Mee

Discussion in 'Star Wars The Old Republic SWTOR Accounts - Buy Sell Trade' started by SWTOR, 4/22/12.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. SWTOR

    SWTOR
    Expand Collapse
    High Risk Status: This user has been flagged as high risk due to one or more reasons

    0   0   0

    Offline
    Up te koop is een level 50 Bounty Hunter. Hij is volledig afgestemd met de Champion PvP gear en PvE Tier 1 & 2 versnelling. Hij heeft bijna 18k HP en doet wat belachelijk schade. Zijn huidige spec is Body Guard (Healing) Het is eigenlijk als een restro Shaman in WoW. Hij is momenteel een van de meest gericht Bounty Hunters op deze PvP server (SWTOR VS - Naddist Rebels). Hij is volledig maxed op 400-Biochem, 400-Diplomatie en 400-bio-ingenieur Het is het beste voor PvP, Hij heeft alle epische vervaardigde dingen voor het als Rakata Stim, Rakata Medpack en Rakata Adrenaline (Power) Als alle CD's en snuisterijen zijn geknald hij kan trekken uit 6.7k Crits of bijna 8k geneest. Hij was ook 400-Cyber ??tech en kan nog steeds gebruik maken van alle dingen zoals de Epic bom en de bevestiging uit, dat werd gemaakt, hoewel ik het verwijderd om bio-ingenieur te kiezen. Hij heeft een Epic mount van de laatste baas in eeuwigheid Vault, zijn er momenteel slechts 11 mensen op de server (Rijk), dat een te hebben. Zijn metgezel heeft volledige PvP gear zo goed en kan solo andere level 50 is, terwijl het spammen genezen (het is best grappig). Hes Valor rang 50 en heeft de kampioenstitel. Hij heeft het beste gedaan Matrix kubus al en is het beste in de sleuf. Hij is momenteel gestapeld met crit en surge (kritische schade). Hij gemiddeld ongeveer 8 tot 11 medailles per oorlogsgebied. Hij heeft 1000 Mercenary tokens en 1000 War Zone trekjes voor u om te kopen wat je maar wilt. Hij heeft volledige heldendichten zijn metgezel heeft volledige epen. Er is meer dan een miljoen credits op de rekening om te besteden aan wat je maar wilt. Zijn schip de D5 Mantis heeft alle epische mods die kunnen worden geplaatst op het. en wist de moeilijkste ruimtemissies met gemak. Neem gerust contact met mij op met vragen of problemen.Ik sta open voor aanbiedingen die redelijk zijn. Ik weet dat ik er 0 geloofwaardigheid hier zoals ik net aangemeld. Ik ben al een verkoper op de speler Veilingen en hebben daar achter te voeden, maar ook als een power seller op Ebay. Ik ben paypal geverifieerd en zou een man midden-service te gebruiken als verkocht. De schermafbeeldingen zijn een paar dagen oud en komen niet overeen met de huidige stand van de rekening. Ik kan u alle informatie die u wilt, om te bewijzen mijn andere verkoopt ik heb gedaan. 1. Screen shot 1 2. Screen shot 2 3. Screen shot 3 4.Screen shot 4
     
    • This user is inactive. Hasn't logged into their account in over 60 days.
Thread Status:
Not open for further replies.