[WTS] Verkoop Pro 2000 ELO Solo Geclassificeerd als account met Skins en de Champions (1533 RP inbegMiddleman Seller Guide

Discussion in 'League of Legends Accounts - Buy Sell Trade' started by League of Legends, 4/13/12.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. League of Legends

League of Legends
    Expand Collapse
    Guest

0   0   0

Ik niet meer wil dit spel te spelen zoals ik heb andere dingen aan ons hoofd. Ik zal gebruik maken van de tussenpersoon Service.Account Info: Ranked Solo: 2000 ELo Geclassificeerd 5v5: 1400Geclassificeerd 3v3: N / A Valuta Links: 1533 RP 1302 IP ik elkekampioen met uitzondering van het volgende: 57/74 CassiopeaEvelynn Caitlynn Gangplank Heimerdinger Karthus KogmawMalzahar Nidalee Mordekaiser Olaf Pantheon geschroeid SwainTeemo Twitch Udyr Veigar runes (ik heb 6 Rune pagina's) De runenhieronder zijn alle Tier 3 merken: Atk Speed ??Armor Pen Crit DmgMagic Pen Crit Chance met fysieke schade per niveau MagicResist per niveau met fysieke schade Magic Resist Seals: AtkSpeed ??Mana Regen per level Dodge Gezondheid AP per niveauEnergy Regen per level Crit Chance Armor Magic Resist MagicResist per level Glyphs: Atk Speed ??Mana Regen per niveauCooldown Magic Pen Ap per niveau Ap Magic Resist per niveauMagic Resist Quints: Exp Move Speed ??Gezondheid per levelVaardigheidskracht Energy Regen Crit Chance Magic Pen ArmorPen Crit Dmg Vaardigheidskracht Per Level Dodge Attack Speed ??Skins: (Rood betekent dat niet meer wordt verkocht) Akali: StingerNurse Amumu: Emumu Anivia: Bird of Prey Ashe: Sherwood ForestCho 'Gath: Nightmare Corki: UFO Irelia: NightBlade Jax: AnglerKayle: Veridian Katarina: opperbevel Bilgewater Mercenary Rode kaart Kitty Cat Kennen: Deadly Kennen Malphite: ShamrockMalphite nasus: Galactic Soraka: Dryad Taric: Emerald Tristana:Riot Girl Twisted Fate: Jack of Hearts Warwick : URF Xin Zhao:Commando Keizerlijk geld alleen ik wil niet aan een ander spel te beginnen

Thread Status:
Not open for further replies.