[WTS] Veela - Level 46 Sith Sorcerer w/40 Mount, 476.000 Credits, Max SlicingMiddleman Seller Guide

Discussion in 'Star Wars The Old Republic Accounts - Buy Sell Trade' started by SWTOR, 4/22/12.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. SWTOR

SWTOR
    Expand Collapse
    Guest

0   0   0

Hallo Allemaal, General Info: Ik wil mijn SWTOR rekening te verkopen aan de juiste koper. Ik ben de oorspronkelijke eigenaarnatuurlijk. Dit is een pre-order account, zodat u kunt gebruik maken van de unieke kleur kristal en alle andere pre-order bijzondere posten. Ik heb maxed out het snijden beroepen en verworven467.000 credits. Ik verkoop dit account omdat het spel is te buggy indeze vroege stadia en ik zou liever wachten tot GW2/CS: GO. Het is gelegen op Veela (Sith kant natuurlijk). Prijsinformatie: Ik ben op zoek naar ongeveer $ 150 voor de rekening, maar alle aanbiedingen worden geaccepteerd. Ik kan u verzekeren dat het een beveiligde account en zal een gesprek over de telefoon hebben en volg alle van de gebruikelijke stappen om een ??veilige aankoop te garanderen. Ik heb niet veel gedaan MMO handel / verkoop in een lange tijd dus gelieve kale met mij. Hieronder zijn enkelescreenshots van de toon. Ik kan ook laten zien in het spel. Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us POST HIEREERSTE EN ALS JE NIET HEBT REP niet de moeite tenzij je bereid bent om te betalen via Western Union / Moneygram. Ik zal accepteren betalingen via PayPal uit repped leden. Neem contact met mij met uw vragen via. ---------- Bericht toegevoegd 01-17-2012om 02:25 AM ---------- bult ---------- Bericht toegevoegd 01-17-2012om 02:27 AM ---------- tegen het lijf

Thread Status:
Not open for further replies.