[WTS] Valor Rank 90 Warlord Sage, Battlemaster Gear, Custom Mods, Alle Datacrons enz. ..

Discussion in 'Star Wars The Old Republic SWTOR Accounts - Buy Sell Trade' started by SWTOR, 4/22/12.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. SWTOR

    SWTOR
    Expand Collapse
    High Risk Status: This user has been flagged as high risk due to one or more reasons

    0   0   0

    Offline
    Hallo, ik neem aanbiedingen en op zoek naar mijn Valor Rank 90 Warlord Sage verkopen. De Sage is menselijk en is op een Amerikaanse Westcoast PvP server. Dit is de ultieme PvP Sage, en is klaar voor de volgende reeks van de PvP-gear voor Valor Rank 70, 80 en 90, toen BioWare ze vrijgeeft. U zult geen zorgen te maken over de lange Valor gemaald opnieuw met deze account.Houd in gedachten zal ik nog steeds het spelen van dit personage tot ik een redelijk aanbod om het te verkopen, dus ik zal meer apparatuur en meer moed niveaus te krijgen. Dit Salie is een beest, ik heb 14 Battlemaster stukken, met op maat gemaakte PvP mods op elke moddable stuk. U kunt ze ook toch mod je wilt, heb ik de mods hebben, of je meer wilskracht wilt, crit, golf of kracht, je mod ze als je wilt. Dit Sage heeft ook ton kampioen en Centurion versnelling. Dit Sage heeft alle epische reuseable medpac, STIM en crit / golf / vermogen bijnieren. De Salie is Darkside niveau 5, heeft alle 66 Datacrons en de + 10 om alle stats Datacron dat alle bonus vaardigheden geeft. Ik heb verzameld alle 12 matrix scherven en maakte Matrix Cube M7-R3. Ik heb mijn bemanning skills maxed, 400 Biochem, 400 en 400 bioanaylsis diplomatie. Ik heb ook de moed 60 en 65 110% speeder mount en ook de darkside 5 speeder. Ik heb tonnen titels die Battlemaster, War Hero, Conqueror, Warlord enz. omvat .. Ik ben momenteel met aanbiedingen voor deze account, PM als je vragen hebt of aanbiedingen. Serieuze aanbiedingen alleen, dank u: firstn20
     
    • This user is inactive. Hasn't logged into their account in over 60 days.
Thread Status:
Not open for further replies.