[WTS] Trooper (Vanguard of Commando) op een OOSTKUST Server.Middleman Seller Guide

Discussion in 'Star Wars The Old Republic Accounts - Buy Sell Trade' started by SWTOR, 4/22/12.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. SWTOR

SWTOR
    Expand Collapse
    Guest

0   0   0

LEES DE HELE POST POST Voordat u contact opneemt LEESDE HELE POST POST Voordat u contact opneemt LEES DE HELE POST POST Voordat u contact opneemt Hello Again vanWaffle, kijk ik naar en voor TROOPERS LvL 45-50 op eenOOSTKUST SERVER. Ik ben ook op zoek naar premiejagersLvL50 op een East Coast Server. Kan me niet schelen welke klassespecialiteit het is, hoewel ik niet-genezer prefereer als het gaat omversnelling. (DPS) Commando of Vanguard, (DPS) Merc ofPowertech. Ik ben op zoek naar REPP'D Verkopers en preferredTWV, is de betaling dan PayPal. Ik ben op zoek naar bepaaldekaraktereigenschappen van versnelling naar karakter kijken (ras,gezicht, lichaamstype) PS Prefer Man Ik zou graag een DPSCommando met T1/T2 PvP Gear (valor rang niet belangrijk) te vinden. Bedankt voor het lezen ... Uw favoriete Waffle,Zomgitsawaffle

Thread Status:
Not open for further replies.