[WTS] SWTOR: Deluxe Edition (US) Alleen met Paypal 40-55 tweemaal daags, 65 $ is Buyout!Middleman Seller Guide

Discussion in 'Star Wars The Old Republic Accounts - Buy Sell Trade' started by SWTOR, 4/22/12.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. SWTOR

SWTOR
    Expand Collapse
    Guest

0   0   0

Hi i geopend andere thread voor deze .. omdat de laatste die ik wasopgelicht, maar hebben geen bewijs van en de oplichter is genieten van het spel dus im handel in goud een in-game wow vriend voorSwtor Deluxe Edition toetsen Nou, biedingen zijn 40 tot 55 $ ofBuyout kunnen 60 - 65 $ * Ik ga niet de eerste plaats omdat laatste keer dat ik werd opgelicht en verloor een sleutel, maar als je zijn professionele koper / verkoper (net als veel goede rep) Ik kan in de eerste * gaan kreeg ik de sleutel zonder beeld of iets maar ze hebben allemaal werken normaal because i got zoals: 6 van hengeactiveerd voor mij en vrienden en we zijn samen aan het spelen ..dus ik heb extra toetsen voor het verkopen, dus P'M SNEL! IK TE ACCEPTEREN credits op BEVOLKTE SERVERS of proberen teverkopen bij UW CREDITS. Alleen via PayPal! Gelieve alleenTRUST mensen! CONTACT INFO :: joshue26 Neem post, voordatcontact met mij op.

Thread Status:
Not open for further replies.