[WTS] Sith Assassin Valor niveau 58, PVP Champions gear, 1,3 miljoen credits, The Swiftsure

Discussion in 'Star Wars The Old Republic SWTOR Accounts - Buy Sell Trade' started by SWTOR, 4/22/12.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. SWTOR

    SWTOR
    Expand Collapse
    High Risk Status: This user has been flagged as high risk due to one or more reasons

    0   0   0

    Offline
    AUB berichten plaatsen in dit LOOPVLAK EERSTE Voordat u contact opneemt ME POST AUB IN DEZE LOOPVLAK EERSTEVoordat u contact opneemt ME POST AUB IN DEZE LOOPVLAKEERSTE Voordat u contact opneemt ME Hallo . Mensen, ik verkoop mijn level 50 Sith Assassin wie er aan Valor niveau 58,de mens mannelijk en op een van de meest drukke PvP servers (VSWESTCOAST), The Swiftsure. Hij heeft volledige PvP gear met inbegrip van de DPS Champions Stalker armor: helm, benen,handschoenen, laarzen, dubbel-bladen lightsaber, hooghartiggenerator, oortelefoon, x2 kampioenen implantaat. De rest zijnCenturion stukken: borst, riem, pols en relikwie. Dit is een beestAssassin die wel een ton van de dps, echt plezier inoorlogsgebieden. Ook hebben x2 extra kampioen helmen en laarzen voor u om te gebruiken voor uw metgezel. Deze Assassinheeft een ton van de titels die Darth, Revanite, Forcewalker,eerbaar, Leerling, Heer, schermutselaar, Duelist, Gladiator,Centurion en Champion op te nemen. Hij heeft ook tal van andereepische spullen goed voor PvE of PvP. Heeft twee stukken van PvEvlampunt hardmodes ook. Theres 1,3 miljoen credits op deze rekening en 354 biochem / 335 bioanalyse / 123 diplomatie crewvaardigheden. Deze rekening is de digitale luxe editie waarin allepre-order items bevat. En dit heeft een frisse maand van GameTimelinks. Theres ook een level 43 menselijke vrouw moloch met volledige level 40 PvP gear en PvE Epic gear. Ik ben op zoek naarrond de $ 250-275 voor de rekening, of de beste aanbieding te krijgen. Neem contact met mij via of u kunt ook PM me hier voorvragen of aanvullende informatie, bedankt. : firstn20
     
    • This user is inactive. Hasn't logged into their account in over 60 days.
Thread Status:
Not open for further replies.