[WTS] [Rijk] - 50 BH Mercenary - 1,2 miljoen credits - Rank 31 Valor - Veela ServerMiddleman Seller Guide

Discussion in 'Star Wars The Old Republic Accounts - Buy Sell Trade' started by SWTOR, 4/22/12.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. SWTOR

SWTOR
    Expand Collapse
    Guest

0   0   0

Dit spel is gewoon niet wat ik wilde dat het is, en ik ben het loslaten van mijn hoofd account. Ik ben de enige eigenaar van deze account en het is nooit verkocht of verhandeld voor. Gewoon een heads-up, zal ik niet te maken krijgen met een eerste keer kopers of mensen zonder reputatie. Ik probeer om zich te ontdoen van deze zonder inproblemen en zo snel mogelijk, dus ik kan een nieuw spel te kopen.50 Bounty Hunter - Mercenary (DPS Spec) Rang 31 Valor met HelmChampion's, op de borst, handschoenen, Belt, Boots, Implant x1,Relic x1 Centurion Benen en 10 Centurion Commendations ~ 650Warzone Commendations 1,2 miljoen credits op het karakter Ton van items in de bank / inventaris moeite waard ~ 500k credits en is er slechts drie stukken van niet-epos versnelling van dit karakter. Ik regelmatig boven DPS over de Battlemasters te wijten aan de grote hoeveelheid AoE schade BH's bezitten. Ik haat het om laten gaan zo vroeg in het spel, maar ik denk niet dat SW: TOR zal de manier waarop ik het wil gaan. = L0kk09 Gelieve post in deze draadvoordat u contact met mij. Oh en oplichters, ik weet dat je gaat, ongeacht proberen, maar echt niet mijn tijd verspillen. Bedankt voor het kijken!

Thread Status:
Not open for further replies.