[WTS] Merc | High Pop | Full Champ Gear | Rakata / Columi | 1mil + creds | EV mount | Valor 52Middleman Seller Guide

Discussion in 'Star Wars The Old Republic Accounts - Buy Sell Trade' started by SWTOR, 4/22/12.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. SWTOR

SWTOR
    Expand Collapse
    Guest

0   0   0

DELUXE EDITION ACCOUNT! VERS VAN DE MAANDGameTime! 18 Marauder Alt (hetzelfde gebied, hoge pop PVP)VALOR RANK 52 + (slechts 8 uit de buurt van Battlemaster titel enwapens!) Volledige kampioen pvp motorreductoren dps merc 630 +deskundigheid volledige Rakata + columi PVE set vol genezing set (PVE en PVP gemengd, werkt voor beide) 1m kredieten monterenvan EV raid (110%) max. profs Vrede (Rakata offhand blaster)snel kredieten (mainhand columi blaster) veel WZ en PvE tokensgespaard afgerond 5/6 HMS BEAST IN PVP! kan iemand neer te halen 1v1 en altijd wint WZS en gemakkelijk krijgt in PVE groepen en invallen die gemakkelijk kunnen worden pugged op mijn HighPoP PVP server ALLEEN op zoek te verkopen, tenzij je een gelijke of betere Juggernaut OF MARAUDER OP EEN PVP REALM!!Bereid om geld toe te voegen voor een betere chars! Btw, ik hebALLE INFO inclusief product key + ID-scan voor mijn rekening en verwachten van jou hetzelfde te hebben! Neem contact met mij op via PB's of! = Pillslave420 @ yahoo ---------- Bericht toegevoegd 02-05-2012 om 12:47 AM ---------- Als u bieden een char voor de handel (of + cash) Ik zal alleen kijken naar 5x + moed chars

Thread Status:
Not open for further replies.