[WTS] LVL50 Mercenary Bounty Hunter - Insane versnelling! Full "epische" - Empire / EUMiddleman Seller Guide

Discussion in 'Star Wars The Old Republic Accounts - Buy Sell Trade' started by SWTOR, 4/22/12.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. SWTOR

SWTOR
    Expand Collapse
    Guest

0   0   0

Karakter: lvl50 Cyborg - Mercenary Bounty Hunter Beroepen:Armstech (171), opruiming (400), Underworld Trading (400) Gear: gemiddeld 130 + itemlevel, vol lvl50 dps epische, behalve broek en taille. (heb wat genezing epische offgear) Credits: 1.000.000 +Mount skill: 110% (maximaal) Valor niveau: lvl47! Spaceship:volledige grade 5 materiaal + extra's Bag: volledig ontwikkelde(behalve de laatste 200.000 slot) titels: 13! De erfenis is niet volledig voltooid. U kunt ervoor kiezen uw oude naam! Het is eengroot pluspunt. Insane versnelling, gek karakter! U kunt pwniedereen in PvP en je kunt de degene die de tank de taak moeilijkerzijn! Controleer de foto voor meer details. Ik heb nog steeds spelen met het karakter en het verzamelen van spullen, kredieten, enz.alsjeblieft niet te serieus te aanbiedingen, probeer dan niet scamme (you cant). We kunnen gebruik maken van tussenpersonen, enz. Ik kan het karakter in-game of gebruik videostream laten zien. Mijn contacten :: fluidpwn @ fluidpwn: fluidpwn

Thread Status:
Not open for further replies.