[WTS] Lvl 42 Int Valor Rank 36, Oprichter de titel maand speeltijd voor WoWMiddleman Seller Guide

Discussion in 'Star Wars The Old Republic Accounts - Buy Sell Trade' started by SWTOR, 4/22/12.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. SWTOR

SWTOR
    Expand Collapse
    Guest

0   0   0

Lvl 42 Int in volle lvl 40 PvP gear set, Gladiator titel klaar om te spelen. Had aanbod op rekening, maar het is met mensen zonder terugkoppeling of werden gehouden wordt gekocht of verhandeld van mensen zonder feedback, wat belangrijk is voor mij als ik wileen eerlijke eerlijke handel zonder zorgen van de recall. En een schone feedbackscore met de geschiedenis op deze site is bijna altijd een goed teken je een eerlijke handelaar. Ik heb alle infoinclusief CD key's en verwachten hetzelfde. Ik heb de speeltijd niet dat op deze rekening te gaan om afval dus elke klasse die is 85 enPvP gericht klaar om te springen in het slagveld of de arena en het spel zal worden aanvaard. Moet zijn speeltijd. Stuur me een PM alsik regelmatig zal controleren door de dag op het werk. Dank voorlezen. Edit: Heeft 1k Merc commendtion's en een Battlemaster tasop de bank, dus zodra je hit 50 u een jumpstart hebben op deversnelling te malen. Heeft ook 350 + Bio Chem / Bio Anale / en eenBH 22 alt met 395 snijden. Ook open voor operatieve of schurkhandel van gelijk niveau.

Thread Status:
Not open for further replies.