[WTS] Level50 Gunslinger / Level 44 jedi Guardian gepimpt accountMiddleman Seller Guide

Discussion in 'Star Wars The Old Republic Accounts - Buy Sell Trade' started by SWTOR, 4/22/12.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. SWTOR

SWTOR
    Expand Collapse
    Guest

0   0   0

Verkoop van een verbazingwekkende rekening, rekening aanbod.Als gevolg van medische kosten optellen van de verkoop van mijntrots en vreugde, ik ben de eerste eigenaar en beschikken over allegeheime vraag en antwoord. Collectors Edition met level 50revolverheld met volledige PvP gear (Centurian) en met 44 moed.Maand is betaald voor alle al om te gaan. Dit is op een zeerpopulaire PvP server. Zijn alle vijf metgezellen, en veel geld hebbente maken crew vaardigheden, 400 maxed in plakjes snijden enopruiming Naast deze account bevat een lvl 43 voogd jedi met allemetgezellen ook heeft 400 schatzoeken, 400 scavenging Ik kanmaximum uit een bemanningslid vaardigheid die je maar wilt. Zijn alle mounts waaronder level 110%, Jedi heeft 22 moed, maar gaaner elke day.Account heeft meer dan 1 miljoen in studiepunten en kantussen de 30-60k per dag. Heeft u vragen stuur me een pm of neem contact met mij op doel pogo.2008 @. zoek van 200-250,00 indien mogelijk. Kan gooien in een level 50 bucaneer tegen piraten van het branden van de zee ook. Op zoek naar de betaling van Wu-ofpaypal en ik ben paypal geverifieerd.

Thread Status:
Not open for further replies.