[WTS] Level 50 Sith Assassin / Valor 52 + / Volledige Kampioen Gear / Crew Skills 400/600k + credsMiddleman Seller Guide

Discussion in 'Star Wars The Old Republic Accounts - Buy Sell Trade' started by SWTOR, 4/22/12.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. SWTOR

SWTOR
    Expand Collapse
    Guest

0   0   0

Ik ben hierbij bied mijn Assassin te koop waarvan ik de OO uit enkunnen elk beetje informatie over geven. Klasse: Sith Assassin Ras:Sith Geslacht: Man Alignment: Dark V (Got Diplomatie 400, zodat jekunt schakelen met gemak als je wilt) Meerdere 110% SpeedersMomenteel op 600k + Credits maar dat verandert elke dag als gevolg van de de AH-systeem op mijn server (meestal maken, zoals300-600k + Credits per 2 dagen met Crew Skills) Crewvaardigheden: Archeologie van 400/400 Treasure Hunting 400/400Diplomatie 400/400 Karakter heeft volledige PvP (Champion)versnelling met een zeer mooie PvP te bouwen om een aantal goede PvP hebben en krijg een grote hoeveelheid kills. Accountbevat ook tal van GameTime (gestart op 6 januari of iets enGameTime gaat tot en met maart) Als u nog andere vragen, laat het me weten en ik zal ze wanneer ik online ben Anwser. Let op: Ik hebnog dagelijks spelen op het karakter om de dagbladen /weekbladen af te maken en te doen oorlogsgebieden, dus de moedrangen en versnelling te doen ga elke dag dat ik zal werken metelke hobbel! Het nemen van een goede aanbiedingen, maar ikalleen gebruik maken van Paypal. (Gecontroleerd op Paypal) SithAssassin een Sith Assassin 2 ---------- Bericht toegevoegd op 02-10-2012 17:37 ---------- vergeten te vermelden, zijn op de EU-server!

Thread Status:
Not open for further replies.