[WTS] Level 50 Sith Assassin rang 59 Valor / Volledige Kampioen Gear / 400 Biochem / SlicingMiddleman Seller Guide

Discussion in 'Star Wars The Old Republic Accounts - Buy Sell Trade' started by SWTOR, 4/22/12.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. SWTOR

SWTOR
    Expand Collapse
    Guest

0   0   0

Sith Assassin tranen in PVP. Op dit moment tank specced in DPSgear en ik kan top 5 dps nog in oorlogsgebieden. Heeft volledigekampioen stalker (DPS) set (alles behalve de borst, maar ik heb nog steeds de set bonus). Ik heb ook een kampioen schild, en een tankwapen. 400 Biochem 400 Snijden Valor Rank 50 Speeder Een halfrang van Battlemaster. By the way, zelfs de helft een rang neemt bijna 30 oorlogsgebieden. 50-60 voor mij is puur geweestoorlogsgebieden ik niet te benutten op Ilum zoals de meeste. Ik zal waarschijnlijk spelen in de komende week, dus ik kan hem naarBattlemaster voor mijn kopers. Hij heeft ook de oprichter titel. Neem contact met mij op doel of via e-mail (gonzajus @ yahoo) Ik verkoophem voor $ 500 en ik ben bereid om de prijs te verlagen door een beetje. Ik ben gerenommeerde ook.

Thread Status:
Not open for further replies.