[WTS] Int / Alts + Collectors EditionMiddleman Seller Guide

Discussion in 'Star Wars The Old Republic Accounts - Buy Sell Trade' started by SWTOR, 4/22/12.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. SWTOR

SWTOR
    Expand Collapse
    Guest

0   0   0

Dit account is momenteel niet actief, dus ik moet dit doen door het geheugen. Ik zal opnieuw de rekening als ik een mogelijk serieuze koper, zodat ze kunnen deze in te zien voor aankoop (als ze feedback hebben) of af te leveren screenies van wat ze willen zien of ze dat niet doen. Ik accepteer paypal voor de Amerikaanse valuta, en ik ben bereid om eerst te gaan, zolang de persoon feedback. Met dat gezegd, de personages zijn op de Terenatek Server en hier is wat ik voor hen hebben: 1) De SWTOR Account: 50 Sorcerer Sith zuiver bloed: - Valor 66 - 1,2 m kredieten - Coreillis Commander Voertuig - Coreillis Prince Voertuig - Dark SideSpeeder - 100% Dark Side - Biochem 400 W / Rakata genezen en normale herbruikbare wilskracht / armor Stim - Bij volledige Battle Master, ontbrekende riem en hooghartig, maar heeft 2 BM comms - Starship met Epic Upgrades, ontbrekende blaster en Missle ik denk dat het was - Legacy niveau van rond de 20 De andere personage het vermelden waard is een mid jaren '40 Mara, en een lage 20s Trooper. 2) Collectors Edition Box Ik zou ook graag mijn Collectors Edition Box te verkopen indien mogelijk, als een bundel met de account. De doos is alleen open voor de cd-code, niets anders binnen is ooit geopend of gemanipuleerd te verkrijgen. Ik ben bereid om ze te verkopen afzonderlijke, maar alleen als het aanbod goed is. Als u ervoor kiest om ze te kopen als een bundel, zal de CE worden verzonden via UPS Ground. 3) Contact / Overige Info mij Contact via PM eerste, als je een serieuze koper met een fatsoenlijk aanbod, kunnen we praten / maken van de handel en op de telefoon, of over Teamspeak 3, afhankelijk van welke van deze 3 het beste is voor u. Ik ben de Orginal eigenaar van de rekening en kan de informatie te leveren aan de geheime vragen bij de aankoop. Als u vragen heeft, vrij voelen om PM me of post hier met hen.

Thread Status:
Not open for further replies.