[WTS] IMBA NORDIC EN OOST EU LoL ACC / PAXJAX / RIOT geschroeid / Goth ANNIE VEEL LEGENDARIES/30 LvL

Discussion in 'League of Legends Accounts - Buy Sell Trade' started by League of Legends, 4/13/12.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. League of Legends

    League of Legends
    Expand Collapse
    High Risk Status: This user has been flagged as high risk due to one or more reasons

    0   0   0

    Offline
    Groeten, im op dit moment de verkoop van lvl 30 EU oosten LoLaccount, bijna 500 overwinningen, 4-3 op ranked games atm.Theaccount bevat bijna alle tekens de meeste van de recente (laatste 2-3 maanden) Pax Jax ultra zeldzame huid (kosten behalve meer dan 100 dollar op ebay) Riot geschroeid zeldzame huid Goth annie(Colector baddle) Legendary teemo Legendary Nunu LegendaryAnnie meer zeldzame skins zoals mundo mundo (halloween) en meerheb ik op dit moment heel veel runes vergeten everybuild 100% schoon houden, nooit ook gemeld heb ik deze rekening af te spelensinds juli van 2010 en is inactief laatste maanden, zodat het geven van het uit. ik neem aanbiedingen, contact met mij op beashamanmaar voordat HIER POST
     
    • This user is inactive. Hasn't logged into their account in over 60 days.
Thread Status:
Not open for further replies.