[WTS] 50 Vanguard Republiek Krath PvE | 40 Jedi Sage Republiek Death Wind Corridor'sMiddleman Seller Guide

Discussion in 'Star Wars The Old Republic Accounts - Buy Sell Trade' started by SWTOR, 4/22/12.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. SWTOR

SWTOR
    Expand Collapse
    Guest

0   0   0

WTS 50 Vanguard Republiek Krath PvE | 40 Jedi Sage RepubliekDeath Wind Corridor's PvP 400 Artificing / 400 Archeologie / 400Treasure Hunting 50 Vanguard 400 Biochem / 400 Bioanalyse / 300Diplomatie Dark V uitlijning, 200k credits, mount epische snelheid al gekocht. Valor Rank 12 Het verkopen van de rekening goedkoop,gewoon op zoek moet worden gedaan met het spel omdat ik niet de tijd hebben om overvallen mee te wijten aan het werk. Char maakt al deel uit van de grootste gilde 400 + leden, heeft gilde al gewist allehardmodes en raids op zondag. Karakter is op dit moment een hybride tank / dps spec geschikt voor PvP, maar ook kunt tank ofdps een 50-inhoud. E-mail mij bij rustyj.smith8 @ gmail Ik zal reageren op e-mail zeer snel af in de buurt te blijven van uw e-mailals je bericht me, ik behandel dit als een instant messengerprogramma. Zeer ernstig over de verkoop van mijn char, gebruikte ik een hoop zaken te doen op hier, maar ik kan niet inloggen op mijnoude account. e-mail me als je vragen hebt. Als u mij uw telefoonnummer dat ik graag contact met u op om eventuele vragen met betrekking tot het karakter te beantwoorden. i.imgur/l0TAL.jpg

Thread Status:
Not open for further replies.