Dismiss Notice
If you're experiencing problems logging into your account, please register again. If you have any questions, please open a support ticket to regain access here - http://www.playerup.com/support-tickets/open

For more updates, please go to this link - http://www.playerup.com/threads/playerup-back-online-again.2010672/

[WTS] 50 Shadow ~ Volledige kampioen versnelling ~ Valor rang 51 ~ Fresh maand van GameTimeMiddleman Seller Guide

Discussion in 'Star Wars The Old Republic Accounts - Buy Sell Trade' started by SWTOR, 4/22/12.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. SWTOR

SWTOR
    Expand Collapse
    Guest

0   0   0

Hey iedereen zetten mijn schaduw te koop. Zal overwegen trades, maar zou veel liever verkopen. Collector's Edition Account Het enige stuk van het vistuig dat niet technisch kampioen zijn zijn schoenen, maar ze zijn modded zodat ze infact beter dan dekampioen laarzen zelf. Screenshot - Zelf gepolijst: 400 biochem - ukunt zien dat de Rakata bijnier / Stim / medpack in RVS 390bioanalyse 308 Diplomatie 300k credits 60 cent eervolle Dark Vmount vendor mount Misc Gear: 3/5 kampioennabestaandenpensioen (tank) te compenseren versnelling centshield generator 4 ongemonteerd kampioen stuks in voorraad tankrelicsx2 PvE tank riem PvE tank bracers Kampioen Force-masterstructuur Lightsaber 2/5 Columi PVE dps afstemmen Elkeuithoudingsvermogen en wilskracht datacron verzameld (naast de +10 degene die op dit moment erg buggy) hebben meerderescreenshots van 14medal spelletjes waar ik het dubbele van dedmg van whoevers in de 2e. Al met al een geweldig karakter. U zult genieten van 2 shotting iemand anders dan tanks met bijnier +relikwie + deskundigheid buffs. Start bod zal $ 300. Op zoek naarverkopen door morgenavond. Voel je vrij om mij te bieden een dergelijke even gericht tekens als u op zoek bent naar een handel, maar in gedachten te houden, ik ben vooral op zoek naar een verkoop dus tenzij je karakter imponeert me dat ik waarschijnlijkgewoon in de handel. Wijst je graag alles wat u wilt over / skype te zien. contact met me op als belanghebbende: powaranger1991EDIT: typo op moed rang lol

Thread Status:
Not open for further replies.