Dismiss Notice
If you're experiencing problems logging into your account, please register again. If you have any questions, please open a support ticket to regain access here - http://www.playerup.com/support-tickets/open

For more updates, please go to this link - http://www.playerup.com/threads/playerup-back-online-again.2010672/

[WTS] 50 revolverheld + 50 voogd - PVE gericht beest!Middleman Seller Guide

Discussion in 'Star Wars The Old Republic Accounts - Buy Sell Trade' started by SWTOR, 4/21/12.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. SWTOR

SWTOR
    Expand Collapse
    Guest

0   0   0

POST hier al eerder contact-of een U zal worden genegeerd!!POST hier al eerder contact-of een U zal worden genegeerd!!POST hier al eerder contact-of een U zal worden genegeerd!!Vandaag Ik ben op zoek om te kijken of ik mijn 2e en besterekening te verkopen. op zoek naar ongeveer $ 200 USD (kocht hem uit de OO voor $ 340. Momenteel is de revolverheld is 4/5nachtmerrie (net moet bonethrasher te zijn 5/5), maar is 5/5 inhardmode karagga en EV. als je verblijf in het gilde zijn op dit moment in je volgende inline voor rakatta mainhand + rakattatokens. voogd en revolverheld zijn beide op dezelfde server en in hetzelfde gilde. guild downs EV + Karagga's paleis op hardmodeelke week (revolverheld heeft vaste plek in ops 2 groep). ze Arentrijke krediet verstandig, maar de PVE gear op de revolverheldmaakt voor het (volledig gepolijst krijgt meer dan 10k max dmg).Gunslinger ook de speeder van hardmode karagga heeft. Ubijgevoegde screenshots van de revolverheld vinden + character selectie scherm van de voogd. ook vergeten te vermelden dat is eenDeluxe Edition karakter selectie scherm - hardmode karaggamount - [IMG] die de ontzagwekkende dmg - [IMG] zal accepterenPaypal Gift of WU.[/SIZE][/COLOR]
    [LEFT] [/LEFT]
    [RIGHT][LEFT][B][SIZE=11px][COLOR=#444444] [/COLOR][/SIZE][/B][/LEFT]
    [LEFT] [/LEFT][/RIGHT][/COLOR][/FONT][/SIZE]

Thread Status:
Not open for further replies.