[WTS] 50 Mercenary op The Crucible Pits

Discussion in 'Star Wars The Old Republic SWTOR Accounts - Buy Sell Trade' started by SWTOR, 4/21/12.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. SWTOR

    SWTOR
    Expand Collapse
    High Risk Status: This user has been flagged as high risk due to one or more reasons

    0   0   0

    Offline
    Op zoek naar mijn SWTOR account te verkopen Main op het is een 50 Chiss Mercenary op The Crucible Pits (US West PvP)Mercenary: Alle 126 + PvE DPS afstemmen Ongeveer de helft vaneen PvE medic set. Geweldig om te beginnen uit met! 3-delige setbonus van 2337/2440 Rank 12 Valor Level 10 Legacy 110% Mount15 titels 400 maxed beroepen. CyberTech / opruiming / Slicing1.000 k kredieten ~ 300k waarde van Rank 6 opruiming matten enCrew Skill missies te verkopen in de voorraad! Server is het op is geweldig West Coast server. Altijd Zwaar + tijdens prime time eneen vrij goede Republiek aanwezigheid zowel in Ilum en WZS-account bevat ook: Digital Deluxe Edition Veel speeltijd (vervalt3/12) 32 Sage op The Fatman server (heeft niet nader genoemdeerfenis, 210 + niveau tradeskills, 90% mount. Server ook een mooieRepubliek pop heeft!) ik ben de oorspronkelijke eigenaar, hebbenalle geheime Q & A. Kan ID-scan en screenshots van ACC. ook. Op zoek naar de rekening te verkopen voor $ 60 meer dan PayPal.plaatsen voordat u contact met mij pls. godspeedfails skype:mikeysux2
     
    • This user is inactive. Hasn't logged into their account in over 60 days.
Thread Status:
Not open for further replies.