[WTS] 50 Marauder - 500k goud - Maxxed Beroepen - Epic Patronen - CE Edition

Discussion in 'Star Wars The Old Republic SWTOR Accounts - Buy Sell Trade' started by SWTOR, 4/21/12.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. SWTOR

    SWTOR
    Expand Collapse
    High Risk Status: This user has been flagged as high risk due to one or more reasons

    0   0   0

    Offline
    POST HIER Voordat u contact opneemt Groeten. Ik ben op zoek naar mijn 50 Marauder te verkopen. Great fun klasse die kandomineren pvp indien correct gespeeld. Om te zeggen dat deze kerel is een beest is een understatement. Ik vind hem erg leuk, maarmelee dps is niet mijn ding, dus mijn verlies is uw winst. Deze aankoop omvat de CE-box. Het zal een nacht worden gewinkeld om u samen met de belangrijkste verificator. Gelieve bied met vertrouwen als ik Paypal Rep / . Rep / MMowned Repen ik verwacht u hetzelfde te hebben. Als u niet beschikt over repzullen we met behulp van een tussenpersoon van mijn keuze. Nu op naar de personages. Beroepen: Artifice - 400 Archeologie - 400Treasure Finding - 400 Hij heeft 3 van de rang 22 Epic patronen voor Artifice een van hen is de Might Hilt (big money maker daar).Goud: 540.000 en Rising Gear: op gelijke voet met level 50. De meeste van zijn lightsaber delen zijn paars voor de best mogelijkedps atm. Pics: Inventarisatie Character sheetimg339.imageshack.us/img339/793/marapic1.jpg Beroepenimg819.imageshack.us/img819/1015/marapic2.jpg Bankimg715.imageshack.us/img715/4328/marapic3.jpg CONTACT INFO :: InGameCurrency: InGameCurrency @ YIM: InGameCurrency@ yahoo Disclaimer: ik zal accepteren alleen biedingen vanmensen met een rep of die bereid zijn om een tussenpersoon te gebruiken en de kosten van de transactie of Western Union te dekken. Check mijn rep en bied met vertrouwen. Prijs: Geef me een goede aanbieding en het zal worden verkocht als de in de buurt vanwat ik denk te worden. Aangezien dit een nieuw spel en ik ben een van de eerste 50's te verkopen, ik heb geen idee van wat het waard is. Dus geef het een schot en zien wat ervan komt.
     
    • This user is inactive. Hasn't logged into their account in over 60 days.
Thread Status:
Not open for further replies.