[WTS] 50 Jedi Shadow

Discussion in 'Star Wars The Old Republic SWTOR Accounts - Buy Sell Trade' started by SWTOR, 4/22/12.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. SWTOR

    SWTOR
    Expand Collapse
    High Risk Status: This user has been flagged as high risk due to one or more reasons

    0   0   0

    Offline
    Dit account heeft een totaal van 230k credits op, zijn Legacy niveau 8 Standard Edition-account, met de oprichter titel tekens gelegen op een redelijk goede pop server - Canderous Ordo Level 50 JediShadow Valor rang 30 Artifice / Archeologie / Schatgraven alle 400Light kant IV (nou ja, de 300 punten vrij nu, maar al eerder bereikt,IV) en 300 punten duurt ongeveer 5 minuten om terug te gaan. Is er een DPS set vol Champion / Tionese / Columi versnelling, maar ookeen tank te stellen op dit moment op mijn metgezel (Nadia), die ookis meestal Kampioen / Centurion versnelling. Als u op zoek bentnaar een teken dat kan gaan in Operations en het slachten alleuitdagingen, zal dit karakter doen de truc, voordat ik nam een ??pauzewas ik het doden van spullen sneller dan wie dan ook in mijnoperaties groep met deze man (voorbeeld: 4e ontmoeting inEternium Vault, altijd gedood mij voor iemand anders) heeft ook eenlevel 18 Jedi Sentinel op de rekening, bereid voor een mooie reistot 50 als je besluit naar niveau een. Ik ben niet veel verwacht voor deze account, zou 40 dollar echt alles wat ik zal vragen. Ik zalaccepteren alleen paypal voor dit, ik wil geen rekeningen voorandere spellen of iets van die aard. Indien u interesse hebt, mail me dan - lucentoid @ gmail, ook laat dan een bericht in de thread, zodat anderen weten of ik heb al contact ---------- Bericht toegevoegd 03-19-2012 om 01:28 AM - --------- Verkocht, bedankt
     
    • This user is inactive. Hasn't logged into their account in over 60 days.
Thread Status:
Not open for further replies.