[WTS] 50 Cleric / Warrior / Rogue / Mage Rift voor SWTORMiddleman Seller Guide

Discussion in 'Star Wars The Old Republic Accounts - Buy Sell Trade' started by SWTOR, 4/21/12.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. SWTOR

SWTOR
    Expand Collapse
    Guest

0   0   0

Ik heb een Rift Digital Collectors Edition-account om te ruilen voor een SWTOR account. Het werd vooraf worden besteld, omdat betaen heeft nog steeds 88 dagen verlaten van de speeltijd. Devolgende is een lijst van de belangrijkste kenmerken, hoewel ik weet zeker dat je andere coole dingen te vinden. 1. Lv 50 Rogue - T2 250Runecrafter / Outfitter / Skinner 2. LV 50 Warrior 250 Armorer /wapensmid / Miner 3. LV 50 Mage 250 Apothecary / Artificer / hakselaar 4. LV 50 Cleric T2 5. Digitale goederen en privileges As van Editie Edition Collector's Item: Ancient Tartagon mount.Verhoogt Karakter snelheid met 60%. Collector's Edition Item:Collector's Satchel. Verhoogt Starter Bag Capaciteit tot 24 Slots.Collector's Edition Item: Shiny Lil 'Trinket. Dagvaarding Boglingmislukkeling Companion Pet. Promotie-item: Hemelsleutelpromotie-item: Personal Banker promotie-item: RIFT Half Birthday Present promotie-item: RIFT voor pre-order Companion Pet keuze: een per karakter. Promotie-item: Gesloten Sourcestone Rune.Wapen Enchantment - Death. Promotie-item: Spindrel promotie-item: Tabard Gift Box Promotie Titel: Riftwatcher River of SoulsEvent Reward Pack Je kunt me een PM of een antwoord op de post. Heb geduld met mij want ik ben nieuw voor SWTOR en kan een paar vragen. Dank u.

Thread Status:
Not open for further replies.