[WTS] 50 Bounty Hunter (Healer) - De Amerikaanse - Giradda The Hutt - PvEMiddleman Seller Guide

Discussion in 'Star Wars The Old Republic Accounts - Buy Sell Trade' started by SWTOR, 4/21/12.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. SWTOR

SWTOR
    Expand Collapse
    Guest

0   0   0

Hallo, na het spelen van het spel voor de paar weken zijn uit geweest heb ik de beslissing genomen te stoppen met spelen als gevolg van school en werk. Hier is een overzicht van wat mijn karakter is, zoals: Level 50 Mercenary Bounty Hunter Healer(Bodyguard Spec) PvP Rank 40 Valor Champion (PvP gear) voorHealing: handschoenen, riem, bracers, hooghartig pistool,overblijfsel Champion (PVP gear) voor dps : riem, bracersCenturion (PVP gear) voor Healing: op de borst, implantaat 100kcredits Blauw-Blauw-Blauw Doel / Endurance Matrix Cube relikwieMax modded met level 50 + paars: Helm, benen, laarzen SocialeRank II Dit karakter Crits geneest voor 5k + en kan gemakkelijk 6kgepolijst. De huidige gezondheidszorg is ongeveer 16k zelf gepolijsten eindspel voor dit personage is verbluffend. Op zoek naar $ 200 USD Paypal geverifieerd. Ik zal alle informatie die nodig is om de rekening van jou samen met veiligheid vragen / antwoorden en de originele CD key te maken. Dit is de digitale luxe editie dus hetwordt geleverd met alles wat werd gegeven door middel van dat aanbod. PM met eventuele vragen.

Thread Status:
Not open for further replies.