[WTS] 50 BH Merc - 542 Expertise - Full Kampioen gear - 1.5m kredieten - 110% Speeder

Discussion in 'Star Wars The Old Republic SWTOR Accounts - Buy Sell Trade' started by SWTOR, 4/21/12.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. SWTOR

    SWTOR
    Expand Collapse
    High Risk Status: This user has been flagged as high risk due to one or more reasons

    0   0   0

    Offline
    Zoals de titel al zegt, de verkoop van mijn rekening, die heeft een lvl50 merc BH gelegen aan Graf van Freedon Nadd. VolledigeKampioen Gear minus het oortje, dat is centurion. 110% Speeder.1,5 m 3 Credits crew vaardigheden op 400, Armormech, opruiming,Snijden. Alle metgezellen op 10.000 genegenheid. Wordt geleverd met een 34 Operative dat ongeveer 200k heeft op het karakter eneen volledige set van lvl 40 versnelling van de PvP vendor in de bankop hem te wachten. Als er iets is wat je wilt weten, laat een post hier of pm me. Prijs: 300 $ wezen ben im de verkoop van de account, omdat im genoeg van BioWare en hun nerfing alles voordat het goed is getest en het spel heeft naast geen inhoud op alle. ---------- Berichttoegevoegd op 01-21-2012 22:49 ---------- Het is gebaseerd op een EU server, ik ben vergeten te zetten dat er in en nu kan ik 't bewerkenmijn belangrijkste post.
     
    • This user is inactive. Hasn't logged into their account in over 60 days.
Thread Status:
Not open for further replies.