[WTB] Swtor Beta rekening

Discussion in 'Star Wars The Old Republic SWTOR Accounts - Buy Sell Trade' started by SWTOR, 4/22/12.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. SWTOR

    SWTOR
    Expand Collapse
    High Risk Status: This user has been flagged as high risk due to one or more reasons

    0   0   0

    Offline
    U moet Paypal worden geverifieerd, ik ben $ 100 voor een schonebeta betalen (geen overtredingen). U kunt geen informatieveranderen wat zo ooit bij de aankoop of verkoop van een swtor betaaccount op elk moment of de rekening is gemarkeerd, dat ook het wachtwoord itself.It riskant is overal, het is niets als het kopen of verkopen van een standaard MMO account is het een complete goken vertrouwen factor. Met dat gezegd, zal ik absoluut nodig een telefoonnummer, je adres en een volledige naam. Ik zal vereisen datwe praten via of ontluchten, indien niet aan de telefoon. Ik zal het telefoonnummer dat u mij en controleer of het is u belt. Ik moetcontroleren of de rekening voordat u het geld via Paypal alleen. Ookhet betalen van $ 100, hier of pm me voegen met een manier omcontact met u opnemen via, of Vent. bedankt
     
    • This user is inactive. Hasn't logged into their account in over 60 days.
Thread Status:
Not open for further replies.